Administrere bestillingen min

Administrere bestillingen min er en plattform der du enkelt kan administrere alle dine bestillings- og reiseopplysninger og laste ned all dokumentasjon og ombordstigningskort.

Vi ønsker å sikre at kontaktopplysningene dine er oppdatert, så alle endringer er gratis. Ikke glem å legge til telefonnummer, slik at du kan motta oppdateringer om reisene dine via SMS.

Hvis prisen avviker fra den opprinnelige bestillingen, må du kanskje betale for å endre passasjeropplysninger. Billetter kan ikke overføres. For å fjerne en passasjer må du krysse av for "Avbestill reise(r)".

Husk at avgangstiden må være +15 minutter fra bekreftelsestidspunktet. For å velge ny avreise- eller ankomstdestinasjon, må du avbestille reisen og bestille en ny.

Avhengig av den nye reisen må du kanskje betale et mellomlegg, eller du kan få pengene tilbake hvis den nye reisen er billigere. Du kan bare endre tidspunkt for en reise om gangen.

Denne endringen anses som en avbestilling, og gebyr gjelder i henhold til våre retningslinjer.

Du kan reservere sete for ekstra komfort eller sørge for at alle sitter sammen ved gruppebestilling. Du kan også når som helst legge til ny innsjekket bagasje eller spesialbagasje.

Alle endringer er avhengig av tilgjengelighet på reise

Her finner du alt av informasjon og alternativer for avbestilling av reiser. Du kan avbestille hele reisen eller individuelle deler av reisen, fjerne passasjerer fra bestillingen og avbestille seter eller ekstra bagasje.

Alle avbestillinger som gjennomføres innen 30 dager før avgang, kan føre til et avbestillingsgebyr (detaljert oppdeling av gebyret finner du her).

Hvis Flix har kansellert reisen din, eller er ansvarlig for en betydelig forsinkelse fra avreise, kan du ha rett til ytterligere støtte. Under Administrere bestillingen min kan du bytte til en annen Flix-reise gratis eller få refundert reisen i henhold til betingelsene i det landet der du reiser.