Hvis du opplever problemer med nettstedet, kan du ringe +49 (0)30 300 137 300 eller bruke Google Assisten i FlixBus-appen.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Avbestille/endre en bestilling

Informasjon om hvordan du avbestiller/endrer bestillingen din
Informasjon om hvordan du avbestiller/endrer bestillingen

Endre bestillingen

  • Inntil 15 minutter før avgang
  • Kanselleringsgebyr per ombestilte reise og passasjer
  • På nettet eller på et av våre utsalgssteder
Kjøp billetter fra et av FlixBus' salgssteder i Europa

Endre passasjeropplysningene

  • Endre telefonnummer: gratis
  • Navn: gratis med mindre reisen er blitt dyrere siden du bestilte
Superenkel bestilling

Avbestill reisen

  • Mot en verdikupong med verdi opptil billettprisen minus et kanselleringsgebyr per ombestilte reise og passasjer
  • På nettet eller på et av våre utsalgssteder

Avbestill reisen og få pengene tilbake i kontanter eller som en verdikupong

Hvor seint kan jeg endre eller avbestille reisen?

Du kan endre eller avbestille reisen på nettet eller hos et av våre billettutsalg/reisebyråer inntil 15 minutter før avreise.

Hvordan endrer jeg passasjeropplysningene?

Etter at du har bestilt, kan du oppdatere telefonnummeret ditt uten ekstra kostnad på portalen for ombooking. 
Hvis du ønsker å endre passasjerens navn, er dette også gratis, men du må betale differansen hvis prisen på reisen har steget siden du bestilte.
Du vil i begge tilfeller motta en ny bestillingsbekreftelse med en ny bestillingsreferanse.

Hvordan kan jeg booke om reisen?

Følg trinnene nedenfor hvis du vil booke om reisen:
Sjekk om ønsket ny reise er tilgjengelig.
Avbestill forrige bestilling og du vil motta en verdikupong du kan bruke på den nye bestillingen.
Bestill den nye reisen og bruk verdikupongen du fikk. Du mottar en ny bestillingsbekreftelse og en  ny bestillingsreferanse. Hvis prisen på den nye bestillingen er høyere enn beløpet på verdikupongen, må du betale differansen.
Vær oppmerksom på at det påløper et gebyr per passasjer og reise ved kansellering, et såkalt kanselleringsgebyr.
Gebyret vises under avbestillingsprosessen.

Hvordan avbestiller jeg?

Du kan kansellere reiser på vår internettside under "Endre bestilling/kansellere" eller ved våre utsalgssteder/reisebyråer inntil 15 minutter før avgang og får da et gavekort med verdien på originalbestilling, fratrukket et kanselleringsgebyr per passasjer og reise.
Gebyret vises i kanselleringsprosessen.
Verdikupongen er gyldig i 12 måneder og kan brukes flere ganger til hele beløpet er brukt opp. 

Har du fremdeles spørsmål? Ta en titt på siden med  ofte stilte spørsmål eller kontakt kundeservice.