Administrere bestillingen min

Administrere bestillingen min er en plattform der du enkelt kan administrere alle dine bestillings- og reiseopplysninger og laste ned all dokumentasjon og ombordstigningskort.

På Administrere bestillingen min kan du:

Redigere passasjer- og kontaktinformasjon

Vi ønsker å sikre at kontaktopplysningene dine er oppdatert, så alle endringer er gratis. Ikke glem å legge til telefonnummer, slik at du kan motta oppdateringer om reisene dine via SMS.

Klikk på "Rediger/fjern passasjerer" for å endre passasjerens navn.
For å redigere kontaktinformasjonen til den reisende, klikker du på "Rediger kontaktinformasjon".

Hvis prisen avviker fra den opprinnelige bestillingen, må du kanskje betale for å endre passasjeropplysninger. Billetter kan ikke overføres. For å fjerne en passasjer må du krysse av for "Avbestill reise(r)".

Velg ny dato eller et nytt tidspunkt for reisen

Klikk på "Endre avreisedato/-tidspunkt" og bekreft det nye valget for å endre dato eller klokkeslett for reisen. Husk at avgangstiden må være +15 minutter fra bekreftelsestidspunktet. For å velge ny avreise- eller ankomstdestinasjon, må du avbestille reisen og bestille en ny.

Avhengig av den nye reisen må du kanskje betale et mellomlegg, eller du kan få pengene tilbake hvis den nye reisen er billigere. Du kan bare endre tidspunkt for en reise om gangen.

Endre/legge til seter og ekstra bagasje

Du kan reservere sete for ekstra komfort eller sørge for at alle sitter sammen ved gruppebestilling. Du kan også når som helst legge til ny innsjekket bagasje eller spesialbagasje.

Alle endringer er avhengig av tilgjengelighet på reisen.

Avbestille reise

Hvis du må avbestille hele eller deler av reisen, får du refusjonsalternativer basert på vilkårene i markedet du reiser i.

Klikk på «Avbestill reise(r)» for å kansellere hele eller deler av reisen.
Klikk på "Rediger/fjern passasjerer" for å fjerne passasjerer fra bestillingen.
Klikk på «Avbestill bagasje/ekstratjenester» for å avbestille ekstra seter eller bagasje.

Du kan avbestille billetten helt fram til 15 minutter før avgang og få full eller delvis refusjon i form av en kupongkode. Se retningslinjer for avbestilling her.

Håndtere forsinkelser og kanselleringer

Hvis Flix har kansellert reisen din, eller er ansvarlig for en betydelig forsinkelse fra avreise, kan du ha rett til ytterligere støtte. Under Administrere bestillingen min kan du bytte til en annen Flix-reise gratis eller få refundert reisen i henhold til betingelsene i det landet der du reiser.