
Hvis du opplever problemer med nettstedet, kan du ringe +49 (0)30 300 137 300 eller bruke Google Assisten i FlixBus-appen.
Når du reiser med FlixBus, er du garantert god service. Våre busser har gratis Wi-Fi, ekstra benplass, salg av rimelig snacks og drikkevarer, flere stikkontakter og god bagasjeplass.
Med gratis Wi-Fi om bord i bussen er det ingen grunn til å kjede seg på reisen – du kan surfe, nettprate med venner og sjekke e-post – alt sammen i 4G-hastighet.
Hos FlixBus er du garantert sitteplass med ekstra benplass. Våre moderne busser er utstyrt med behagelige seter og god plass. Seteryggen kan justeres slik at du sitter behagelig selv på lange reiser.
Hos FlixBus tar vi godt vare på deg – på enkelte busser kan du kjøpe rimelig snacks og drikke om bord.
Vil du surfe på Internet, nettprate eller jobbe på den bærbare PC-en, men er tom for strøm? Ingen problem. Se etter stikkontaktsymbolet, eller spør sjåføren om hvor du finner en av de mange stikkontaktene i bussen.
Fremdeles en stund til du er fremme? Det er ingen grunn til panikk. Alle FlixBus' busser har toalett om bord.
Hos FlixBus har du god plass til bagasje. Du kan plassere håndbagasjen i bagasjehyllen over setet, og sjåføren hjelper deg med å plassere bagasjen i bagasjerommet på bussen. Du finner detaljert informasjon i bagasjereglene.
På siden med ofte stilte spørsmål finner du svar på en rekke vanlige spørsmål. Hvis du fremdeles har spørsmå kontakte oss via kontaktskjemaet.