Kundetilfredshet

Kundetilfredshet er en av våre hovedprioriteter

Kundetilfredshet blant FlixBus' passasjerer

Hos FlixBus gjør vi vårt ytterste for at kundene skal bli fornøyde. Det gjenspeiles i vår siste kundeundersøkelser der 20 000 passasjerer deltok. I tillegg til alle de positive tilbakemeldingene fikk vi også et godt innblikk i kundenes behov. Vi jobber kontinuerlig for å gi kundene en best mulig opplevelse i alle ledd – fra billettbestilling til eventuelle spørsmål etter reisens slutt.

Passasjerenes vurdering av FlixBus er viktig for oss

Bare i 2015 valgte 20 millioner passasjerer FlixBus når de skulle utforske Europa og fikk opplevd den gode servicekvaliteten vi tilbyr. Vi setter pris på alle tilbakemeldingene og de positive omtalene passasjerene har gitt oss, og vi håper at vi snart kan ønske deg velkommen om bord i en av våre grønne busser.

97 prosent av kundene var meget fornøyde med bussreisen

Kundetilfredshet har høyeste prioritet hos FlixBus. Vi jobber kontinuerlig for å tilby den beste servicen til de beste prisene i et uslåelig rutetilbud i Europa. Kundetilfredsheten kom tydelig frem i kundeundersøkelsen der FlixBus' servicekvalitet ble evaluert. I denne undersøkelsen svarte 97 prosent av passasjerene at de var «fornøyde» eller «meget fornøyde» med bussreisen.

Del nyheten

Passasjerene trakk også frem bussenes punktlighet, den personlige servicen fra sjåførene og den høye reisekomforten. FlixBus tilbyr gratis Wi-Fi i og har plassgaranti på alle sine 100 000 ruter i Europa. Passasjerene var også imponert over hvor komfortabelt og praktisk det var å reise med våre ekspressbusser, og hele 94 prosent ville anbefale FlixBus til venner og familie.